PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Alibaba: Do 2030 roku sieć Hema Fresh będzie mieć 2000 placówek

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 3 lipca 2019 10:27

Do 2030 r. Alibaba chce poprzez spółkę zależną Hema Fresh otworzyć sklepy stacjonarne we wszystkich 200 chińskich miastach liczących ponad milion mieszkańców.

Alibaba ma duże plany dotyczące swojej innowacyjnej sieci supermarketów, która została uruchomiona w 2017 r. i obecnie liczy 150 punktów sprzedaży w 21 największych miastach w kraju. W ciągu trzech lat oczekuje się, że sieć podniesie tę liczbę do 2000 placówek.

Supermarkety Hema nie używają kas i umożliwiają klientom korzystanie ze specjalnej aplikacji, która jest podłączona do ich konta Alipay. Skanują oni kody produktów, a płatność odbywa się automatycznie. Hema Fresh to nie tylko sklep, ale także swego rodzaju hurtownia: klienci mogą po prostu zamawiać online i mieć artykuły spożywcze w domu.



Sukces sieci wynika głównie z ogromnej gamy świeżych produktów i możliwości spożywania świeżych posiłków na miejscu. W całym sklepie znajdują się mniejsze stoiska, gdzie klienci mogą skosztować wszelkiego rodzaju potraw. Hema Fresh jest więc nie tylko cyfrowym supermarketem, ale działa również jako restauracja. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7947
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.