Aligator - nowa sieć convenience na rynku

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2010 12:18

Eko Holding rozpoczął tworzenie sieci sklepów typu convinience pod nazwą Aligator. Będą to placówki działające na zasadach ajencyjnych. Do końca roku ma powstać 8 takich sklepów.

Sukces sieci detalicznych typu convenience, np. Żabki, przekonał Eko Holding do budowania sieci na podobnych zasadach, czyli długich godzinach otwarcia oraz dostępności podstawowych produktów, w tym towarów impulsowych i alkoholi.

- O ile lokalizacje dla sklepów o powierzchni 200-450 mkw. pozyskać jest obecnie bardzo trudno, o tyle potencjał lokalizacji dla małych placówek typu convenience jest ciągle bardzo duży. Bardzo szybko powstają nowe osiedla mieszkaniowe, gdzie zawsze jest miejsce na małe punkty handlowo-usługowe - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Eko Holding.

Placówki Aligatora będą miały 80-120 mkw. powierzchni, a na półkach tych sklepów znajdzie się od 2 do 2,5 tys. indeksów produktowych. Tak jak wynika z koncepcji tego typu sklepu, placówki będą otwierane blisko klienta np. na osiedlach mieszkaniowych. Sieć będzie rozwijana w systemie ajencyjnym. Podobnie jak jej największy konkurent, czyli należąca do funduszu Penta Investments sieć Żabka.

Wrocławski operator wiąże duże nadzieje z nowym formatem sklepów i planuje szeroką ekspansję nowego szyldu. - Placówkę testową Aligatora otworzyliśmy już w 2009 r. Był to sklep, który koncentrował się na sprzedaży alkoholu. Asortyment nowych sklepów zostanie mocno poszerzony, w tym produkty pod marką własną - wyjaśnia odpowiedzialny za projekt Robert Orlicz, wiceprezes Eko Holdingu.

- Jeżeli ocena nowych placówek wypadnie pomyślnie, w ciągu 2-3 lat będziemy chcieli bardzo intensywnie rozwijać nowy format i otwierać nawet kilkadziesiąt sklepów Aligator rocznie - dodaje. Najbliższe plany rozwoju sieci Aligator obejmują Wrocław i promień ok. 50 kilometrów wokół miasta.

Eko Holding w tym roku zadebiutował na giełdzie i pozyskane w ten sposób pieniądze inwestuje w przejęcia firm detalicznych oraz rozwój istniejącej sieci, w tym remodeling sklepów Eko, tworzenie sieci drogerii Jasmin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • zawiedziona 2013-09-11 20:32:43

    Nie polecam nikomu pracy w tym sklepie. Kierownicy robia co chca, a jak cos juz jest zlego bo wylacznie sie pracownikom dostanie. Swoje 4 literki trzeba chronic, ciezka praca za slabe pieniadze.. ludzie szukajcie lepszej pracy ale sklep aligator omijajcie.

  • kicia 2013-04-04 13:15:53

    zgadzam sie ztym masakra daja ludziom umowy na 4 lata a po 3 miesiacach zwalniaja wezcie sie za nich czas najwyzszy

  • Kowalski 2013-04-04 13:11:15

    tak podobna do zabki ale kierownictwo a aligatorach do dupy prezes moglby wkoncu sie ty zainteresowac co na tych sklepach sie dzieje jak traktuja pracownikow i tyle strat jest ze szoka to zasluga kierowniczek ktore sie na te stanowisko nie nadaja

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884
Ilość aktualnych ofert: 433076

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,18

  • Śr

    8,33

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.