Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Allegro i InPost z dostawą przesyłek za 7,99 zł - rynek będzie równał do nas

Allegro i InPost zawarły porozumienie o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. W opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca może dodać nowe możliwości: Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost. List polecony będzie kosztował (3,94 zł), a paczka (7,99 zł). W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.
Reklama

Paczki dostarczane będą do jednego z 1.100 Paczkomatów InPost już następnego dnia po nadaniu, zaś listy polecone kurier będzie dostarczał do rąk własnych w ciągu 3 dni od nadania. W przypadku awizowania list będzie czekał w jednym z 8.300 punktów obsługi klienta w całej Polsce. Drogę paczki do Paczkomatów InPost, jak również listu poleconego można śledzić na stronach inpost.pl oraz paczkomaty.pl. Wszystkie Paczkomaty są wyposażone w czytniki kart płatniczych, co zapewnia możliwość odebrania przesyłki za pobraniem.
Każdy sprzedawca na Allegro może bez formalności ani opłat dodać obie opcje dostawy produktów do swoich aukcji. Wystarczy zalogować się do bezpłatnego Managera Paczek swoimi danymi z Allegro. Aplikacja pozwala także na wygenerowanie etykiet adresowych i zarządzanie wysyłkami.
 - Polski rynek e-commerce według różnych szacunków rośnie około 14 - 15% rocznie. Mógłby rosnąć szybciej, gdybyśmy znieśli bariery rozwoju. Firma badawcza Gemius podaje na przykład, że 83% internautów w Polsce kupowałoby online więcej, gdyby istniała opcja darmowego zwrotu, a 24% nie zwraca towarów, by nie płacić za wysyłkę. Według tego samego badania 45% Polaków kupujących w Internecie otrzymało jeden lub dwa razy towar niezgodny z oczekiwaniami. Aż 38% z tych respondentów nie zdecydowało się na skorzystanie z możliwości zwrotu produktu do e-sklepu. Dla prawie jednej czwartej z nich przeszkodą okazała się konieczność poniesienia kosztów wysyłki zwracanego towaru. Dzięki współpracy Allegro i InPostu te problemy mogą odejść do historii, bo kupujący otrzymają możliwość skorzystania z taniej dostawy i darmowego zwrotu w największej polskiej platformie zakupowej. Będzie to miało szczególnie duże znaczenie po zmianie przepisów dotyczących zwrotów towarów kupionych na odległość po 25 grudnia 2014. - uważają przedstawiciele obu firm.

Jak wskazują analizy, e-sprzedawcy, którzy nie zaoferują opcji „kliknij i odbierz" poniosą istotne ryzyko braku wzrostu sprzedaży online . Ograniczone opcje dostawy są powodem rezygnacji z zakupów dla blisko ¾ kupujących (73%).

Dostawę za pomocą PaczkomatówŸ InPost umożliwia obecnie blisko 5.000 e-sklepów funkcjonujących pod własną domeną oraz 30.000 sprzedawców oferujących swoje produkty na Allegro. Według badań Grupy Integer.pl, w sumie z Paczkomatów InPost korzysta już 12 mln użytkowników, a 98% paczek jest gotowych do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania. Aż 98% użytkowników deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi, a 97% z nich poleca je znajomym. Jak pokazują statystyki, blisko 60% produktów jest odbieranych z innowacyjnych terminali poza standardowymi godzinami otwarcia punktów usługowych.
W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku poziom ten wzrósł do średnio 25 mln sztuk miesięcznie.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.