Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Allegro liderem e-commerce w kategoriach produktów do domu i ogrodu oraz dziecięcych

W pierwszej połowie br. w serwisie Allegro pojawiło się ponad 290 mln ofert, a 93 proc. sprzedanych produktów to nowe przedmioty. Portal szacuje, że największy udział w polskim rynku e-commerce ma w kategoriach produktów do domu i ogrodu oraz dziecięcych - podają wirtualnemedia.pl.
Reklama
Z informacji wynika, że obecnie w największym serwisie aukcyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej co minutę sprzedawane są 623 przedmioty, co daje dzienną liczbę na poziomie prawie 900 tys. W tym samym czasie zawiera się 347 transakcji (dziennie 499 680), a w ciągu 60 sekund na Allegro pojawia się 201 kupujących - 290 400 każdego dnia.

Według danych podanych przez Allegro jego udział w polskim rynku e-commerce w segmencie elektroniki wynosi 62 proc, w segmencie Dom i ogród - 74 proc, w kategorii artykułów dziecięcych 71 proc, a w segmencie mody - 53 proc.

Miesięcznie za pośrednictwem Allegro realizowanych jest 8 mln przesyłek związanych z zawartymi transakcjami. Dzisiaj, według badania przeprowadzonych przez firmę Gemius 76 proc. internautów w Polsce kojarzy e-handel z marką Allegro.

We wrześniu br. Allegro.pl odwiedziło 12,54 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.