Allegro współpracuje z Insiderem
Allegro – platforma e-commerce, chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku podjęła współpracę z firmą technologiczną Insider.
Co to oznacza dla konsumentów kupujących w Polsce platformie handlowej i poprzez jej mobilną aplikację?
Mobile Push-e, czyli mówimy potrzebami klienta
Przeczytaj także:
Jednym z największych wyzwań stojącym przed marketerami prowadzącymi działania w aplikacjach mobilnych jest podtrzymanie zaangażowania użytkownika tak, aby chętnie do nich wracał i aktywnie korzystał z ich możliwości. Jak wynika z badań firmy Appboy, im więcej czasu upływa od pierwszego użycia zainstalowanej aplikacji, tym mniej użytkowników do niej wraca. Na drugi dzień po instalacji korzysta z niej ponownie 24 proc. użytkowników, po dwóch tygodniach już tylko 14 proc., a po dwóch miesiącach zaledwie 5 proc. Wśród dedykowanych mobilnych rozwiązań Insidera dla aplikacji Allegro, które mogą okazać się najskuteczniejsze w walce o wzrost zaangażowania konsumenta znalazły się tzw. Mobile Push, czyli spersonalizowane powiadomienia, wysyłane do użytkownika w chwili, gdy ten nie korzysta z aplikacji. Jak wynika z danych Insidera powiadomienia push zwiększają zaangażowanie użytkowników aplikacji o nawet 84 proc. Tego rodzaju komunikaty mogą sprzyjać m.in. zmniejszeniu liczby rezygnacji zakupowych i porzucanych koszyków, jak również zwiększeniu ich wartości np. poprzez działanie wspierające upselling (przykładem takiej sprzedaży łączonej jest proponowanie użytkownikowi, który właśnie kupił laptopa produktów pokrewnych np. myszki czy pamięci zewnętrznej). Jak pokazują badania, 18 proc. użytkowników smartfonów dokonuje zakupu po tym jak otrzyma marketingową informację za pośrednictwem telefonu. Mobile Push działają dzięki skutecznej segmentacji klientów pod kątem wybranych parametrów. Tworzone na tej podstawie powiadomienia są dostosowywane do preferowanej przez użytkownika treści, a także wysyłane w najlepszym dla użytkownika czasie oraz z częstotliwością, która nie wyda się danemu odbiorcy zbyt drażniąca. W ten sposób Allegro może liczyć na zwiększenie zaangażowania użytkowników aplikacji. Allegro będzie korzystało z następujących rodzajów Mobile Push-y:
· Single Push – polega na przesłaniu określonej informacji użytkownikowi;
Przeczytaj także:
· Conversion Push – umożliwia identyfikację tych konsumentów, którzy nie wykonali pożądanej akcji, po czym zachęca ich do powrotu na ścieżkę zakupową;
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- Nd 22:25 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Nd 19:59 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Nd 16:34 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Nd 13:21 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Nd 13:14 Semeniuk: Większość przedsiębiorców chce rozmawiać i szukać wspólnie rozwiązań
- Nd 13:08 Rzecznik MŚP: Są wątpliwości dot. odmowy wsparcia dla przedsiębiorców...
- Nd 13:05 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.