Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Alma Market z nowym dyrektorem handlowym. Doświadczenie zdobywał w Metro Group

Od stycznia 2016 r. stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji.
Reklama

Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics. Swoje doświadczenie w handlu detalicznym zaczął zdobywać już w 16 roku życia. Jako nastolatek sprzedawał artykuły spożywcze u swojego dziadka w Anglii. Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi. Ostatnio w Grupie Metro (Makro, Saturn, Media Markt), przy wsparciu firmy Bain & Co tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających na obszarze Niemiec, Czech Ukrainy i Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach. Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl.

W Almie Maciej Wojciechowicz odpowiada za proces sprzedaży, operacje logistyczne oraz działania marketingowe.

Delikatesy Alma to sieć 48 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. W sumie powierzchnia sklepów spółki wzrosła do 106 tys. m kw. Firma sprzedaje towar również online przez www.alma24.pl, który obejmuje 17 aglomeracji w Polsce. Asortyment sieci obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum