Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Alma Market zamknęła sklepy Food and Joy

Należąca do spółki Alma Market sieć convenience Food & Joy zamknęła swój jedyny sklep, który mieścił się u zbiegu ulic Mysiej i Nowego Światu w Warszawie. To oznacza koniec rozwoju tego projektu handlowego. Wcześniej zamknięto także sklep Food an Joy przy ul. Postępu w Warszawie.
Reklama

Jak poinformowało nas biuro prasowe Alma Market: "Sklepy te służyły głównie do promocji marki Food and Joy w momencie, w którym marka była wprowadzana. Nowa strategia firmy zakłada, że te produkty marki Food and Joy sprzedawane są w Almie i w ten sposób rozwijana jest sprzedaż".

Otwarty pd koniec 2012 r. warszawski sklep Food & Joy miał być zaczynem nowej sieci w ramach spółki Alma Market. Mała powierzchnia sprzedaży (180 mkw.) i asortyment oparty na atrakcyjnej wizualnie i jakościowej marce własnej miał zdobyć dla firmy nową grupę młodych klientów. Sukces sklepu miała zapewnić lokalizacja na Nowym Świecie, w bliskim sąsiedztwie giełdy oraz Placu Trzech Krzyży, czyli miejsc w których nie brakuje turystów, budynków administracji rządowej i biurowców. Miał to być punkt wyjścia do otwierania kolejnych sklepów typu convenience.

Realizowane przez spółkę Alma Market SA plany inwestycyjne zakładają otwarcie w 2015 roku pięciu delikatesów Alma.

więcej portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum