Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Amazon otwiera dom towarowy. Klienci chcą mierzyć ubrania na miejscu

Amazon otworzył w środę swój pierwszy dom towarowy w pobliżu Los Angeles. Amazon chce też trafić do klientów, którzy po kryzysie Covid-19 chcą oglądać i przymierzać ubrania na miejscu, zamiast je zamawiać.
Reklama

W prawie 2800-metrowym sklepie w Glendale w Kalifornii, obsługa w dużej mierze opiera się na sztucznej inteligencji, która ma pomagać klientom w wyborze mody poprzez spersonalizowane rekomendacje.

Dodatkowo klienci dokonujący zakupów za pośrednictwem aplikacji Amazon mogą przymierzyć na miejscu swoje towary i są informowani o dostępności kabin.

Amazon konkuruje z Macy's i Nordstrom

Dzięki nowej ofercie Amazon bezpośrednio konkuruje z sieciami modowymi, takimi jak Macy's i Nordstrom. Według analityków, internetowy gigant stał się już największym sprzedawcą mody, wyprzedzając Walmarta w USA, ale do tej pory nie otwierał stacjonarnych sklepów z modą, choć prowadzi już mniejsze supermarkety i księgarnie. 

Amazon jest również właścicielem amerykańskiej sieci supermarketów spożywczych Whole Foods. Nie jest jeszcze jasne, czy Amazon zamierza otwierać kolejne domy towarowe. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum