Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

AmRest poprawia sprzedaż

Grupa AmRest poinformowała, że jej wstępne wyniki sprzedaży (zawierające pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw) wyniosły w drugim kwartale 2014 r. 718,1 mln zł, co stanowi 8 proc. wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W walutach lokalnych sprzedaż grupy w tym samym okresie wzrosła o 12,4 proc.
Reklama

Sprzedaż AmRest wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w drugim kwartale 2014 roku 417,1 mln zł, co stanowi wzrost o 5,6 proc. w porównaniu do drugiego kwartału 2013. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 7,6 proc.

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 104,4 mln zł i wzrosły o 6,2 proc. w zł oraz 24,3 proc. w walucie lokalnej. Z kolei sprzedaż na rynku hiszpańskim w drugim kwartale 2014 roku osiągnęła poziom 147,6 mln zł, notując 8,1 proc. wzrostu w zł oraz 9 proc. wzrostu w walucie lokalnej.

Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w drugim kwartale 2014 roku 49,1 mln zł i były wyższe o 38,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (47 proc. w walutach lokalnych).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.