PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

AmRest przeznaczy 50 mln zł na modernizację wybranych restauracji

Autor: PAP 24 sierpnia 2010 23:41

AmRest chce w kolejnych latach w Europie Środkowo-Wschodniej kontynuować około 20-proc. roczny wzrost przychodów ze sprzedaży i obecnie nie planuje kolejnych przejęć w tym roku. Spółka podała, że w całym 2010 roku planuje przeznaczyć na modernizację wybranych istniejących restauracji około 50 mln zł. Znaczną część tego budżetu renowacji pochłoną działania modernizacyjne w Polsce.

AmRest podał, że jego celem w Europie Środkowo-Wschodniej jest dalszy rozwój najbardziej rozwiniętej marki grupy, KFC, poprzez otwieranie nowych restauracji oraz zwiększenie sprzedaży w istniejących restauracjach, a także rozwijanie nowych marek, Burger King i Starbucks, poprzez otwieranie nowych restauracji głównie na podstawowych rynkach w Polsce i Czechach.

"Zarząd przewiduje, że rozwój długoterminowy będzie finansowany w większości poprzez środki własne. Dodatkowo Spółka nie wyklucza przyspieszenia rozwoju, które może wiązać się z dodatkowym finansowaniem zewnętrznym".

Zysk netto grupy AmRest przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej wyniósł w II kwartale 2010 roku 12,4 mln zł. Zysk operacyjny grupy wyniósł w II kwartale 2010 roku 13,26 mln zł wobec 15,28 mln zł EBIT przed rokiem i był niższy od oczekiwań analityków na poziomie 21,4 mln zł.

Przychody grupy AmRest wyniosły 500,92 mln zł wobec 513,83 mln zł rok wcześniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,59

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.