AmRest szacuje wzrost przychodów o 14,4 proc.

Suma sprzedaży wygenerowanej w dywizji CEE wyniosła w czwartym kwartale 2013 r. 439,8 mln zł, co stanowi wzrost o 7,6 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2012. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 8,8 proc.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 103,2 mln zł i wzrosły o 17,3 proc. rdr w zł oraz 26,8 proc. w walucie lokalnej.
Restauracje na rynku hiszpańskim wygenerowały w czwartym kwartale 2013 r. 149,6 mln zł sprzedaży, notując 6,3 proc. wzrostu w złotych oraz 4,5 proc. wzrostu w walucie lokalnej.
Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły 37,4 mln zł i są efektem włączenia do wyników za czwarty kwartał 2013 r. wartości sprzedaży grupy Blue Horizon oraz rozwoju organicznego na nowych rynkach.
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella oraz trzech mniejszych konceptów: Blue Frog, KABB i Stubb's.