Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Analitycy: Na drodze rozwoju sieci Dino może stanąć Biedronka

Popyt na akcje Dino jest duży, ale według analityków na przeszkodzie ku rozwojowi sieci handlowej Dino może stanąć Biedronka, która ma największa ekspozycję na rynek i zapowiada dalszy, stały rozwój - podaje Parkiet.
Reklama

Zdaniem analityków Biedronka może stanowić bardzo poważną konkurencję dla sieci Dino. Biedronki z dyskontów zmieniają się w markety, a coraz częściej przybierają charakter sklepów proximity (blisko miejsc zamieszkania), czyli formatu, który przybrały sklepy Dino.

Plany Jeronimo Martins zakładają, że od 2017 roku będzie przybywać około 100 Biedronek. Oznacza to, że w 2019 roku łączna liczba sklepów może przekroczyć 3 tys. Według założeń zarządu, Dino w tym samym roku ma liczyć ok. 1 tys. placówek.

Z jednej strony Biedronki zabierają klientów marketom, z drugiej mają wiele produktów gotowych, które dotąd były domeną sklepów proximity. - Zarówno duża skala działalności jak i format sklepów stanowią silną przewagę konkurencyjną - uważa analityk.

Czytaj więcej w Parkiecie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.