PARTNER PORTALU

Analitycy o prognozach dla Sfinksa: Widać poprawę rentowności

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2015 12:08

Sfinks kontynuuje rozwój sieci – od początku roku do lipca spółka otworzyła 6 lokali i podpisała umowy na otwarcie 13 kolejnych. Poza rozwojem organicznym zarząd szuka możliwości wzrostu przez akwizycje, o czym świadczy podpisany list intencyjny z właścicielami Da Grasso. Jednakże z uwagi na prowadzony w spółce proces weryfikacji dotychczasowych  lokali obniżamy prognozowaną ilość placówek na koniec 2015 r. o 4 proc. do 120, a prognozę przychodów na 2015 o 3 proc., do 184.1 mln zł - podali analitycy DM Vestor.

"Z drugiej strony zakładamy, że skrupulatna eliminacja najgorszych lokali przełoży się na wzrost rentowności spółki i podtrzymujemy naszą prognozę EBITDA w 2015 na poziomie 21.1 mln zł, a w 2016 podwyższamy o 2 proc. do 29.6 mln zł.
Podtrzymujemy naszą 12-miesięczną cenę docelową dla akcji Sfinksa na poziomie 5.3 zł za akcję" - czytamy w komunikacie DM Vestor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7148
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,27

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.