PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Analitycy: Sieci Marks&Spencer brakuje mocnego wizerunku

Autor: wnp.pl 24 maja 2018 08:26

Sieć Marks & Spencer zanotowała na koniec roku finansowego (31 marca) zysk brutto na poziomie 66,8 mln funtów (niespełna 2/3 mniej niż w poprzednim roku fiskalnym) Wówczas było to 176,4 mln funtów.  Przychody wzrosły do ​​10,70 miliarda GBP z 10,62 miliarda GBP.

Jak przyznaje firma, konieczna jest poprawa wyników. Ponad 130-letnia spółka chce to osiągnąć m.in. poprzez zamykanie najbardziej nierentownych sklepów. Do roku 2022 firma chce zamknąć około setki placówek handlowych.

Marks & Spencer szacuje, że koszt zamknięcia sklepów i inne działania efektywnościowe kosztowały w ciągu roku około 321 mln funtów.

Analitycy chwalą firmę, że ta ponownie stawia na odzież, choć zauważają, że wciąż brakuje jej mocnego wizerunku i pozycjonowania na konkretne produkty. M&S słynął niegdyś m.in. z dobrej jakości mundurków szkolnych. Wskazują, że firma powinna utrzymać ten kierunek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.