Analitycy: Z punktu widzenia handlu i sprzedaży detalicznej 2016 r. powinien być dobrym okresem
Świadczy o tym najniższe od 2008 r. bezrobocie i optymizm konsumentów. W końcu również inflacja odbije się z ujemnych poziomów do ok. 1-1.4 proc. Z punktu widzenia inwestycji w spółki notowane na GPW, sytuacja jednak nie wygląda aż tak optymistycznie – prognozują analitycy Domu Maklerskiego Millennium w raporcie „Strategia na 2016”.
Analitycy Domu Maklerskiego Millennium oczekują, że dynamika sprzedaży detalicznej powinna być w tym roku zbliżona do 5-6 proc. (1.2 proc. w 2015). Z punktu widzenia inwestycji w spółki notowane na GPW, sytuacja jednak nie wygląda aż tak optymistycznie.
Jak piszą analitycy w raporcie „Strategia na 2016” dwie najważniejsze spółki CCC i LPP po latach szybkiego rozwoju były notowane na zbyt wysokich wskaźnikach, a dodatkowo rok 2015 udowodnił, że przyszły wzrost może być bardziej wyboisty. Pomimo silnego spadku obu akcji nastawienie inwestycyjne ekspertów do tych spółek jest neutralne.
Przeczytaj także:
portalspozywczy.pl

- 10:20 Polskie mięso w opakowaniach nadających się w 100% do recyklingu w Netto
- 10:02 Maski typu FFP2 i FFP3 dla pracowników handlu? Ministerstwo na razie nie ma...
- 09:47 Niemcy: Zakupy w sklepie po wcześniejszej rejestracji
- 09:30 Leroy Merlin wchodzi do Kołobrzegu. Ruszyła rekrutacja personelu
- 09:26 PFR chce przedłużyć termin składania wniosków o subwencję z Tarczy PFR 2.0
- 09:23 MF: Nowy podatek ma uratować małe sklepy
- 09:18 Sklepy będą sprzedawać testy na obecność koronawirusa. Aldi i Rossmann jako...
- 09:01 Amazon wchodzi z technologią "Just Walk Out” do Europy
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.