Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Analityk: Ekspansja we wschodniej części Polski będzie wyzwaniem dla Dino

Wyniki Dino za pierwszy kwartał tego roku były dobre pomimo negatywnego wpływu Wielkanocy i zakazu handlu w niedziele. W drugim kwartale wpływ Wielkanocy się odwrócił a liczba dni handlowych spadła w znacznie mniejszym stopniu niż w poprzednim kwartale. Oczekuję, że przychody i EBITDA Dino w drugim kwartale urosły o 36 proc. i 45 proc. r/r – mówi Łukasz Wachełko, zastępca kierownika działu Research w polskim oddziale Wood&Co, w rozmowie z dlahandlu.pl.
Reklama

Ekspert Wood&Co optymistycznie ocenia plany Dino co do planów otwarć nowych sklepów. Przypomnijmy, Dino zakłada, że siec jego sklepów przekroczy liczbę 1.200 placówek w 2020 roku.

- Spółka planuje zwiększać liczbę otwartych sklepów o 20% każdego roku. W świetle otwarć pierwszego półrocza tego roku i planów spółki zakładam, ze Dino zakończy rok 2019 z 1.219 sklepów – mówi Łukasz Wachełko.

Zwraca on jednak uwagę także na możliwe ryzyka dla dalszego wzrostu sieci.

- Moim zdaniem największym ryzykiem jest wyjście poza strefę komfortu w południowo-zachodniej Polsce i zmierzenie się z innymi konkurentami i klientami we wschodniej części kraju - mówi. Dodaje, ze rozwojowi Dino sprzyja prosty i powtarzalny model sklepu budowanego przez powiązaną spółkę.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.