Analityk: Istnieje obawa, że Mid Europa Partners mógł przepłacić

Autor: dlahandlu.pl 25 lutego 2011 11:10

Analityk: Istnieje obawa, że Mid Europa Partners mógł przepłacić

Transakcję kupna przez Mid Europa Partners sieci Żabka oceniam neutralnie dla rynku FMCG. Sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej gdyby Żabkę kupiła jakaś inna sieć retailowa np. Tesco, o czym wcześniej spekulowano. Mid Europa Partners to fundusz private equity, który zapewne będzie chciał zwiększyć wartość sieci i za około 3-4 lata ją sprzedać. Dlatego też transakcja nie wywoła moim zdaniem 'większej rewolucji na rynku - mówi Kamil Szlaga, analityk KBC Securities.

- Mid Europa Partners widzi persperktywę rozwoju Żabki. Jest to jak najbardziej uzasadnione, ponieważ marka jest rozpoznawalna wśród klientów. Żabka to typowa sieć convenience, która nie ma jeszcze w Polsce dużej konkurencji. Ciekawe są oczywiście szczegóły transakcji. Istnieje pewna obawa, że Mid Europa mógł lekko przepłacić - dodaje analityk.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6116
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    6,18

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.