PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Analiza: Biedronka i Lidl mają lojalnych klientów

Autor: pr, dlahandlu.pl 18 lutego 2020 11:42

Analiza: Biedronka i Lidl mają lojalnych klientów Na zdj. sklep sieci Biedronka; fot. Grupa Jeronimo Martins

Format posiadający największą konwersję na zakupy w sklepie to format dyskontowy. 55% klientów dyskontów, po obejrzeniu gazetki w aplikacji Blix, realizuje zakupy w sklepach stacjonarnych - wynika z danych aplikacji Blix.

- Istnieje grupa hard shopperów tego segmentu, której reprezentanci przychodzą do swoich ulubionych sklepów minimum 3 razy w tygodniu. Przykładowo, dla dwóch liderów segmentu dyskontów – Lidla i Biedronki – hard shopperzy stanowią grupę 37% – wyjaśnia Beata Orcholska, Head of Retail Department Blix.

Na drugim miejscu, według analizy Drive to Store, znalazł się segment supermarketów, generując odwiedzalność sklepów po zapoznaniu się z ofertą gazetkową, na poziomie 44%. Tuż za supermarketami, na poziomie 39%, uplasował się wciąż szybko rosnący segment convenience. Koniec zestawienia, z poziomem 27% odwiedzalności zamyka segment hipermarketów, którego udział słabnie zarówno w Polsce, jak i w Europie.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Tomasz J. 2020-02-19 16:32:39

    Redakcjo: Proszę oznaczać materiały sponsorowane!

  • trade 2020-02-19 12:02:07

    ciekawe dane - gdzie mogę dostać pełny raport Blix?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6867
Ilość aktualnych ofert: 440136

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,99

  • Śr

    6,01

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.