Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Anglik wydaje na zakupy online 2 tys. funtów rocznie, Polak 161 funtów

Według raportu brytyjskiego regulatora telekomunikacyjnego Ofcom, statystyczny Brytyjczyk wydaje rocznie na zakupy w internecie niemal 2 tys. funtów - najwięcej spośród krajów uwzględnionych w raporcie. Polska znalazła się na przedostatnim miejscu w gronie 14 krajów.
Reklama

Druga Australia może pochwalić się 1356 funtami na osobę a w USA przeciętnie wydaje się przez internet 1171 funtów rocznie.

Wśród 14 krajów uwzględnionych w raporcie na przedostatnim miejscu znalazła się Polska z wynikiem 161 funtów na osobę rocznie. Wyprzedziliśmy pod tym względem tylko Rosję (128 funtów). Przed nami znalazły się jeszcze: Chiny, Włochy, Hiszpania, Korea Południowa, Holandia, Japonia, Niemcy, Francja i Szwecja.

Wynik Wielkiej Brytanii jest jeszcze lepszy, jeśli wydatki na zakupy w internecie podzieli się nie przez wszystkich obywateli a tylko przez tych, którzy rzeczywiście robią zakupy w internecie. Wówczas średnia ta wynosi 3077 funtów na osobę rocznie. Ofcom nie podał wyniku Polski w tej kategorii.

Z raportu wynika, że o ile aktywność Brytyjczyków w internecie rośnie o tyle na portalach społecznościowych znacząco spadła w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Przynajmniej raz w tygodniu z portali społecznościowych korzysta 56 proc. dorosłych Brytyjczyków, gdy rok temu było to 65 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.