Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

ANIKo - nowy koncept wizualny sklepów ALDI (galeria)

Firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku.
Reklama

Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

– Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI Sp. z o.o.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów.
Format zakłada też poprawę nawigacji.

– Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów – komentuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci ALDI w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości. – Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym – dodaje Agnieszka Barańska.
Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

Obok przebudów sklepów, sieć zapowiada też kolejne otwarcia, a także dalsze dostosowywanie swojej strategii do oczekiwań klientów. W zakresie asortymentu, w ubiegłym roku sieć niemal go podwoiła. Ponadto, ALDI wyróżnia się jedną z najbardziej bogatych ofert pieczywa oraz owoców i warzyw wśród dyskontów. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy ponad 100 rodzajów owoców i warzyw każdego tygodnia. – Płynące od klientów i pracowników opinie o nowym koncepcie potwierdzają, że postawione cele zostały osiągnięte. Stajemy się miejscem codziennych zakupów kolejnych klientów – podsumowuje Oktawian Torchała.

ALDI to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 124 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce niemal 2 000 pracowników. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum