Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Anna i Robert Lewandowscy w kampanii Lidla. Będą talenciaki za zakupy

5 września Lidl wystartował z ogólnopolską akcją "Szkoły pełne talentów", która pomoże najmłodszym rozwijać umiejętności i zainteresowania. Do udziału w tym przedsięwzięciu sieć zaprosiła parę najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców: gwiazdę piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego, a także Annę Lewandowską – medalistkę Mistrzostw Świata i Europy w karate.
Reklama

Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty. Akcja wpisuje się w działania CSR sieci Lidl.

Do akcji „Szkoły Pełne Talentów" zarejestrowało się już 1300 szkół z całej Polski. Klienci sieci Lidl Polska mogą przekazywać Talenciaki na wybrane przez siebie placówki poprzez stronę lidl.pl/szkoly.  

Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość. Wystarczy wydać 50 zł i kupić przynajmniej jeden owoc lub warzywo, aby zdobyć Talenciaka. Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly. 

- Dwadzieścia lat temu, kiedy powstał pierwszy sklep Lidl Polska, nikt nie był w stanie przewidzieć, co przyniesie przyszłość. Przez ten czas nasz zespół zbudował silną markę, którą dziś tworzy ponad 25 000 pracowników. Rozpoczynając akcję "Szkoły Pełne Talentów", chcemy odwdzięczyć się naszym klientom. Dzięki nim Lidl Polska tak dynamicznie się rozrósł. Teraz to my zapewnimy uczniom możliwość rozwijania swoich zainteresowań, by stali się wielcy w tym, co ich pasjonuje. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich Polaków do budowy tego wspólnego dzieła – teraz robiąc codzienne zakupy, możemy wspierać wybrane przez siebie szkoły” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.  

W Talneciakach siła

Zasady akcji są proste: od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.  

- Szkoła to często miejsce, w którym dzieci odkrywają swoje talenty: orientują się, że potrafią dobrze rysować, liczyć, grać w piłkę. Bardzo ważne jest, aby na samym odkryciu nie poprzestawać, tylko mądrze i konsekwentnie rozwijać swoje umiejętności. Z tym bywa różnie, między innymi dlatego, że nie wszystkie szkoły mają możliwość kupienia porządnego sprzętu do treningów. Dlatego z całego serca popieram inicjatywę Lidl Polska. Mam nadzieję, że uczniowie w całym kraju już niedługo odczują jej rezultaty – mówi Anna Lewandowska.

- Dołączyłem do "Szkół Pełnych Talentów", bo wiem, że choć droga do sukcesu zawsze wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy, to czasem bardzo przydaje się też pomocna dłoń. Dlatego cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby każdy uczeń miał równe szanse w dążeniu do upragnionego celu i spełnianiu swoich marzeń. Kibicuję im na tej drodze tak, jak oni mi na boisku” – mówi Robert Lewandowski. 

 Akcja „Szkoły pełne talentów” rozpocznie się w poniedziałek 5 września i potrwa przez 10 tygodni. W kampanii wykorzystano wiele środków komunikacji – radio, telewizję, social media oraz komunikację outdoorową. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Akcja została przygotowana przy współpracy z agencją TCC. Za komunikację kreatywną kampanii odpowiada agencja GPD.

- Wierzymy, że mamy wpływ na polskie społeczeństwo. Widzimy potencjał w najmłodszych rodakach - mówią przedstawiciele Lidla.

- 20 tys. szkół w Polsce może otrzymać od nas nowy sprzęt. Czego najbardziej potrzebują ? My sami tego nie definiowaliśmy, to szkoły decydowały czego potrzebują najbardziej - dodają przedstawicielki sieci.

 

Anna i Robert Lewandowscy podczas konferencji sieci Lidl.
Anna i Robert Lewandowscy podczas konferencji sieci Lidl.

- Podczas nagrania przypomniały mi się szkolne czasy, szczególnie przebywając wśród młodych uczniów. To było bardzo pozytywne przeżycie i niesamowite doświadczenie - mówi Robert Lewandowski.

Spot Lidl przedstawia historię kariery Roberta Lewandowskiego. - Od początku wierzyliśmy w akcję Lidla. Każde dziecko ma w sobie talent. Przy wsparciu każdy uczeń może znaleźć coś, w czym jest dobry - dodaje Robert Lewandowski.

Lidl Polska prowadzi obecnie około 800 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum