Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Anna Lewandowska ambasadorką marki Kinga Pienińska

W roku 2018 Anna Lewandowska, sportsmenka, trenerka, motywatorka, specjalista do spraw żywienia oraz młoda mama, została ambasadorką Kingi Pienińskiej.
Reklama

Współpraca znanej sportsmenki z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny.

Wizerunek Anny Lewandowskiej znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

Czytaj także: OSHEE przejmuje Kingę Pienińską. Chce być piątą największą marką wód w Polsce
Robert Lewandowski kończy współpracę z Coca-Colą

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny. Pozostało nam tyko dać Annie okazję, żeby mogła przekonać się o smaku i jakości naszej wody. Cieszymy się, że Kinga Pienińska przypadła jej do gustu – mówi Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum