APCOA obsłuży parkingi przy sklepach Aldi

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2020 11:42

ALDI optymalizuje funkcjonowanie systemów parkingowych. Od 6 lipca sieć będzie współpracowała tylko z jednym operatorem, będzie nim firma APCOA. Na parkingach sieci obsługiwanych przez APCOA będzie działała też specjalna aplikacja mobilna umożliwiające m.in. opłacanie parkowania bez pobierania biletu.

ALDI wprowadziło na swoich parkingach systemy parkingowe na przełomie 2017 i 2018. Od ubiegłego roku nadzór nad parkingami przy sklepach sprawowały dwie firmy, które przyjęły jeden spójny system zarządzania. Teraz ALDI podjęło decyzję o kontynuowaniu współpracy tylko z jednym operatorem parkingów, którym będzie firma APCOA.

- Powtarzające się uwagi dotyczące nieprawidłowości w naliczaniu opłat za postój na parkingach wybranych sklepów sieci, stały się dla nas sygnałem do dokładniejszego przyjrzenia się pracy operatorów na naszych parkingach – mówi Agnieszka Musioł, Kierownik ds. Zarządzania Obiektami ALDI Polska. – W wyniku analizy zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy tylko z firmą APCOA, której sposób świadczenia usług nie budził żadnych zastrzeżeń – dodaje.
W związku z wprowadzonymi zmianami przy sklepach ALDI pojawi się kolejne udogodnienie - opłaty za parkowanie dokonać będzie można również przy pomocy specjalnej aplikacji mobilnej APCOA Flow. Aplikacja ta pozwala na korzystanie z parkingu bez konieczności pobierania biletu – wystarczy zaznaczyć czas parkowania i rozpocząć sesję, a aplikacja sama pobierze odpowiednią opłatę.

Do tej pory firma APCOA odpowiadała za systemy parkingowe przy sklepach sieci na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego. Teraz pod nadzorem operatora znajdzie się 38 płatnych parkingów przy sklepach ALDI.

Zmiany operatora nie wpłyną na znany już klientom system naliczania opłat za postój na parkingu. Tak jak dotychczas, w każdym sklepie ALDI objętym systemem parkingowy, pierwsza godzina postoju będzie bezpłatna, pod warunkiem pobrania biletu i umieszczenia go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu lub po uruchomieniu sesji w aplikacji mobilnej.Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci, godzina to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6565
Ilość aktualnych ofert: 432299

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,49

  • Śr

    7,01

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.