Aplikacje dla branży retail uwzględniają centralną pozycję klienta w systemie sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2011 13:50

- Nowoczesne oprogramowanie powstaje z myślą o klientach sieci detalicznych. Aplikacje pomagają siecią handlowym dostosować się do oczekiwań kupujących, zwiększyć ich lojalność poprzez badanie zachowań konsumentów, a także umożliwiają kierowanie działań marketingowych do odpowiedniej grupy docelowej - powiedział Janusz Małgorzaciak, ekspert systemów ERP Microsoft Dynamics w Microsoft.

Microsoft Dynamics wprowadził właśnie na rynek zaktualizowaną wersję aplikacji klasy ERP, dedykowaną sektorowi handlu detalicznego - Microsoft Dynamics AX for Retail R2. - Powstała ona z myślą o zwiększeniu efektywności działań sprzedażowych i zapewnieniu jeszcze wyższego poziomu obsługi klienta. Aplikacja pomaga przedsiębiorcom zredukować złożoność działań i procesów biznesowych, efektywniej zarządzać łańcuchem dostaw, maksymalizować wydajność pracowników, a także szybciej reagować na nadarzające się okazje i umacniać lojalność klientów - dodaje Janusz Małgorzaciak.

Nową wersję oprogramowania wyróżniają m.in. narzędzia umożliwiające scentralizownae zarządzanie, które dostarczają informacje o klientach. Dzięki wyposażeniu systemu w opcję Retail Role Center pracownicy zyskują możliwość szybszego i wygodniejszego wprowadzania danych, ich przeglądania, analizy i przetwarzania.

Nowy Dynamics AX  for Retail został wyposażony w interfejsy do zarządzania asortymentem oraz narzędzia ułatwiające przepływ pracy. Aplikacja jest wielojęzyczna. Dynamics ma również aplikację POS, służącą do obsługi kas sklepowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5925
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,40

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.