Arena.pl chce być wiceliderem polskiego rynku e-commerce
Spółka Arena.pl S.A. zanotowała w I połowie 2016 r. ponad 876 tys. zł przychodów i prawie 179 tys. zł zysku netto. Firma jest właścicielem platformy sprzedaży Arena.pl - opartej na programie współwłasności w społeczności.
Od momentu startu w lutym do końca półrocza bieżącego roku platforma podwoiła liczbę dostępnych produktów. Liczba zarejestrowanych sprzedawców wzrosła w tym czasie o 660 proc.
- Naszym celem strategicznym jest pozycja wicelidera polskiego rynku e-commerce. Zanotowaliśmy mocny start, z którego jesteśmy zadowoleni. Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza,
a naszym atutem jest m.in. oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować
– powiedział prezes Michał Kowalski.
Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje spółki. To pierwszy na świecie program współwłasności w społeczności, finansowany wyłącznie przez polski kapitał. Partnerem strategicznym projektu jest MasterCard, operator bezpiecznego portfela elektronicznego MasterPass co na pewno zwiększa wiarygodność i bezpieczeństwo płatności. Głównym udziałowcem jest fundusz LMB Capital, w połowie należący do Banku SGB.
Platforma ruszyła w lutym 2016 roku z 2 mln produktów w 56 kategoriach, pochodzących od 300 profesjonalnych sprzedawców.

-
Karol 2016-08-16 20:30:00
Witam Czy ktoś prostemu człowiekowi może wytłumaczyć co jest w sprawozdaniach skonsolidowanych a co w jednostkowych? bo Pan Prezes mówi o wyniku na poziomie sprawozdań skonsolidowanych, a w jednostkowych nawet sprzedaż nie jest wykazana
I niech ktoś mi powie w jakie dni i w jakich godzinach arena.pl jest otwarta. Od piątku 12 sierpnia jest informacja "Przepraszamy, trwa przerwa techniczna" - rozumiem, że w długi weekend nikt nie pracuje ale jest już wtorek 16 sierpnia i chciałbym w godzinach otwarcia coś tam kupić ewentualnie.
- 10:22 Jak radzi sobie branża spożywcza w rok po wybuchu pandemii?
- 10:19 Lauren Look - nowa usługa wynajmu odzieży
- 10:15 Agnieszka Wójcik zrezygnowała z bycia członkiem zarządu Merlin Group
- 09:58 Rząd rozważa obostrzenia o charakterze regionalnym
- 09:49 Przedsiębiorca z branży odzieżowej otrzymał środki z Tarczy dzięki...
- 09:41 Odwiedzalność centrów handlowych niższa o ok. 20 proc. rdr.
- 09:40 CTP chce pozyskać z giełdy środki na budowę parków biznesowych
- 09:36 Długi należące do 2,8 mln Polaków przekroczyły 81 mld zł
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
23,40
-
Śr
16,84
-
Min
12,58
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.