Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: Tworzenie strefy dostaw to jeden z ważniejszych czynników sukcesu

Autor: dlahandlu.pl 8 lipca 2020 11:04

Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: Tworzenie strefy dostaw to jeden z ważniejszych czynników sukcesu fot. Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl

- Dostawy to nie jest temat, który raz przygotujemy dla danej restauracji i jest już na zawsze opracowany. Musimy do niego wracać, co jakiś czas, by udoskonalać nasz serwis, zwłaszcza w czasach coraz większej konkurencji. Obecnie dywersyfikacja kanałów sprzedaży jest bowiem must have - mówi Arkadiusz Krupicz, założyciel Pyszne.pl.

Pierwsza decyzja to jakie menu chcemy oferować w dostawie. Oczywiście może ono być różne od tego, co serwujemy w lokalu.

Istotne jest także to gdzie chcemy dowozić. Nie możemy popełnić błędu, by strefa dostaw była zbyt duża, bo mając jedynie swojego kierowcę powodujemy, że jest on w stanie obsłużyć mało dostaw, zwłaszcza, gdy obsługuje dostawy na duże odległości. W momencie, gdy skala biznesu rośnie, ważne jest, aby móc obsłużyć mniejszy obszar, ale w krótszym czasie, co buduje pozytywne doświadczenia klientów. Oczywiście istotne jest czym będziemy dostarczać: skuterem, samochodem czy rowerem. Ważne jest także pytanie, jaki będzie koszt dostawy, a także czy zdecydujemy się dostarczać sami, czy zatrudniając firmę zewnętrzną. Konfiguracja tych decyzji kształtuje profil naszych przyszłych dostaw - mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel Pyszne.pl.

Pyszne.pl pobiera od restauracji dwa rodzaje prowizji. Niszą, jeżeli restauracja korzysta tylko z platformy do zamówień - wówczas jest to 13 proc. od wartości zamówienia. W przypadku, gdy pyszne.pl nie tylko jest platformą do zamówień, ale także obsługuje dostawy wartość prowizji rośnie do 30 proc. "Rozliczamy się tylko za efekt. Rocznie generujemy 15 mln zamówień dla 9 tys. restauracji, które z nami współpracują. Być może z zewnątrz nie jest to taki widoczne, ale takie duże liczby współpracujących restauracji i zamówień wymagają odpowiedniego zaplecza i zespołu do obsługi. Uważamy, że aby dostarczać dodatkową wartość dla restauracji jest to niezbędne - dodaje Arkadiusz Krupicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • u 2020-07-17 22:14:34

    pyszne.pl to holenderska firma, polska była może przez chwilę między 2009 a 2011. Mało prawdopodobne by country manager (AK) miał jakikolwiek wpływ na rozwój platformy i jej finansowanie. Ot kolejny korpo bullshit.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6471
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.