Arkady Wrocławskie pozycjonują się jako centrum dla rodzin

Idea rodzinnych zakupów stała się podstawą do wypracowania koncepcji komunikacji na 2019 rok. Na materiałach promocyjnych Arkad Wrocławskich pojawiły się zauważalne zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Merytoryczne wypełnienie każdej kolorowanki będzie korespondowało z konkretną akcją marketingową.
- Strategia Arkad Wrocławskich zakłada zintegrowane i przede wszystkim spójne działania w obszarze zarządzania, komercjalizacji, marketingu i komunikacji. Nowa linia kreatywna oraz claim „otwarte na rodziny” korelują z pozycjonowaniem centrum handlowego jako miejsca z kompleksową ofertą dla rodzin - mówi Agnieszka Solarz, dyrektor marketingu Obiektów Komercyjnych w LC Corp S.A.
CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu OH Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.