Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aroma Espresso Bar znika z rynku

Kolejne marki sieci z kawą i kanapkami znikają z Polski. Aroma Espresso Bar, Bageterie Boulevard czy Wayne’s Coffee to już przeszłość - pisze Puls Biznesu.
Reklama

Aroma Espresso Bar, wywodząca się z Izraela sieć prawie 200 kawiarni, miała ambitne plany ekspansji w Polsce. Rozpoczęła trzy lata temu od lokalu w ścisłym centrum Warszawy. Planowała po kilkanaście otwarć rocznie. Teraz ostatnia z kilku kawiarni, właśnie znika i wyprzedaje majątek.

Aroma Espresso Bar i Bageterie Boulevard to niejedyne przykłady przetasowań na gastronomicznym rynku w ostatnich latach. Z Polski wyszła m.in. skandynawska sieć Wayne’s Coffee. Nie powiodło się również kilku lokalnym konceptom.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum