PARTNER PORTALU

Art. dekoracyjne kupujemy m.in. w Pepco, Lidlu czy Biedronce

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2020 17:01

Dwie trzecie Polaków przynajmniej raz w tygodniu odwiedza sklepy sieci Biedronka. Minimum raz na tydzień 43% osób bywa w sieci Lidl, a do sklepów Pepco z taką częstotliwością wstępuje co 10. Polak, wynika z badania PMR przeprowadzonego w II kwartale 2020 r.

Jedna na trzy osoby odwiedzające sklepy Biedronka kupiła w nich artykuły dekoracyjne, a 5% meble. W sieci Lidl, zakupy mebli również deklarowało 5% klientów sklepu a 28% zakup artykułów dekoracyjnych. Oferta wyposażeniowa sieci dyskontów Netto i Aldi pozostaje skromniejsza i tylko 2% bywalców tych sklepów kupiło tam meble. Artykuły dekoracyjne kupiło zaś 18% odwiedzających.

W Pepco zakup artykułów dekoracyjnych deklaruje 59% a odzieży damskiej 54%. W sieci Action i Tedi, artykuły dekoracyjne były kategorią produktową, której zakup deklarowały największe grupy bywalców. (Sieci, które wkroczyły na polski rynek w 2017 r. i 2018 r. odwiedzało, odpowiednio, 19% i 12% Polaków w II kw. 2020 r.) W TXM jeden na pięciu bywalców zakupił tam artykuły dekoracyjne.

Przeczytaj także:

Artykuły dekoracyjne zdarza się kupować 70% kobiet bywających w sklepach Pepco i 44% mężczyzn. Częściej też są to osoby młode, do 34 roku życia. W przypadku każdej grupy dochodowej, ponad połowie respondentów zdarza się kupić w Pepco artykuły dekoracyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8255

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.