Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Art. dekoracyjne kupujemy m.in. w Pepco, Lidlu czy Biedronce

Dwie trzecie Polaków przynajmniej raz w tygodniu odwiedza sklepy sieci Biedronka. Minimum raz na tydzień 43% osób bywa w sieci Lidl, a do sklepów Pepco z taką częstotliwością wstępuje co 10. Polak, wynika z badania PMR przeprowadzonego w II kwartale 2020 r.
Reklama

Jedna na trzy osoby odwiedzające sklepy Biedronka kupiła w nich artykuły dekoracyjne, a 5% meble. W sieci Lidl, zakupy mebli również deklarowało 5% klientów sklepu a 28% zakup artykułów dekoracyjnych. Oferta wyposażeniowa sieci dyskontów Netto i Aldi pozostaje skromniejsza i tylko 2% bywalców tych sklepów kupiło tam meble. Artykuły dekoracyjne kupiło zaś 18% odwiedzających.

W Pepco zakup artykułów dekoracyjnych deklaruje 59% a odzieży damskiej 54%. W sieci Action i Tedi, artykuły dekoracyjne były kategorią produktową, której zakup deklarowały największe grupy bywalców. (Sieci, które wkroczyły na polski rynek w 2017 r. i 2018 r. odwiedzało, odpowiednio, 19% i 12% Polaków w II kw. 2020 r.) W TXM jeden na pięciu bywalców zakupił tam artykuły dekoracyjne.

Artykuły dekoracyjne zdarza się kupować 70% kobiet bywających w sklepach Pepco i 44% mężczyzn. Częściej też są to osoby młode, do 34 roku życia. W przypadku każdej grupy dochodowej, ponad połowie respondentów zdarza się kupić w Pepco artykuły dekoracyjne.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum