Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Artykuły spożywcze wciąż rzadko kupowane w internecie

Polacy w internecie kupują przede wszystkim produkty z kategorii Dom i Ogród. Tego typu akcesoria stanowią 21 proc. całej sprzedaży e-commerce w naszym kraju. Dla porównania, artykuły spożywcze i delikatesowe znajdują się na samym końcu listy produktów, po jakie Polacy sięgają za pośrednictwem internetu. Ich sprzedaż stanowi zaledwie 3 proc. całkowitej wartości rynku e-commerce w naszym kraju.
Reklama

Powyższe dane zaprezentowane zostały w raporcie ePolska 2012, a powołuje się na nie w swojej najnowszej publikacji "Moc zakupów. Manifest do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej" Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.

W 2012 roku 11 proc. internetowych zakupów Polaków stanowiły akcesoria i upominki. Tyle samo nasi rodacy przeznaczali na zakup odzieży w e-sklepach. W strukturze zakupów przez internet 9 proc. stanowiły produkty z kategorii Zdrowie i Uroda, a po 8 proc. przypadło na artykuły dla dzieci, artykuły komputerowe, jak również kategorię Foto i AGD.

7 proc. wartości polskich e-zakupów dotyczy towarów z kategorii Sport i Turystyka, a po 5 proc. przypadło na artykuły motoryzacyjne, książki i multimedia, jak również produkty związane z hobby. Artykuły spożywcze i delikatesowe z wynikiem 3 proc. znajdują się na samym końcu listy towarów, jakie Polacy zakupują za pośrednictwem internetu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.