Aryzta Polska z nowym konceptem piekarniczym dla dwóch dużych sieci
Jesteśmy w stanie przejąć zarządzanie całym stanowiskiem piekarniczym w sklepie, począwszy od zaprojektowania półek i regałów, poprzez serwis urządzeń aż do nadzoru nad sprzedażą. Prowadzimy już rozmowy w sprawie pilotażowego wdrożenia systemu w dwóch dużych sieciach detalicznych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
Na początku czerwca 2016 roku zakończyła się integracja spółek Fornetti i Aryzta Polska. W efekcie połączenia powstała jedna z największych grup piekarniczych w Europie Środkowej.
- Uzyskaliśmy dostęp do zdolności produkcyjnych Grupy Fornetti jednocześnie mając możliwość wprowadzenia na rynek polski nowego konceptu, który, jak jesteśmy przekonani, będzie bardzo atrakcyjny dla naszych klientów - mówi Waldemar Topolski.
Nowy model biznesowy polega na przejęciu przez Aryztę i Fornetti całości zarządzania stanowiskiem piekarniczym w sklepie.
- Wspólnie z naszymi klientami projektujemy nowe, atrakcyjniejsze dla konsumentów stoiska, półki, regały. Zapewniamy wyposażenie sklepu: lodówki, zamrażarki, proste w obsłudze piece. Wspólnie decydujemy o ułożeniu asortymentu piekarniczego, a także sprawujemy nadzór nad sprzedażą do finalnego konsumenta - dodaje dyrektor zarządzający Aryzta Polska.
Całość na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 17:10 Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
- 17:04 "Wygięte" buraki dostępne w Lidlu
- 16:29 Wskaźniki widoczności reklam display oraz reklam wideo spadły w IV kw. 2020 r.
- 16:21 Producenci walczą o "mleko" roślinne
- 15:56 Kosiak-Kamysz: Potrzebny okrągły stół z przedsiębiorcami i odmrożenie...
- 15:43 Kraków: Klienci w lokalach gastronomicznych otwartych pomimo obostrzeń
- 15:41 PFR: Subwencje dla prawie 600 firm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- 15:03 NBP: Inflacja bazowa w grudniu 2020 r. spadła do 3,7 proc.
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Bolesława Prusa, 80.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk, Henryka Arctowskiego, 63.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Koreańska, 55.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Przymorze (Przymorze Wielkie), Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 27.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.