Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Atrakcje turystyczne Polski na etykietach Nutelli

Od 1 sierpnia startuje druga edycja akcji „Nutella kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Producent popularnego kremu do smarowania wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno – Krajoznawczym (PTTK) po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji.
Reklama

- We współpracy z PTTK i przy aktywnym zaangażowaniu ze strony fanów marki stworzyliśmy mapę wyjątkowych miejsc. W tym roku uzupełniamy ją o kolejne 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji, a są to: Suwalszczyzna, Pojezierze Ełckie, Toruń, Kraków, Dębki, Gdynia, Świnoujście, Zalew Wiślany, Tatry, Wieliczka, Warszawa, Gdańsk, Dunajec, Zamek Ogrodzieniec, Zalipie i Zamość – tłumaczy Łukasz Sasin – Country Marketing Manager marki Nutella.  

 Akcja „Nutella kocha Polskę 2022” startuje 1 sierpnia i potrwa do 30 września. W tym czasie każdy kto kupi słoik kremu Nutella z limitowanej edycji może połączyć przyjemne z pożytecznym: poznać kraj i wygrać nagrody. Zasady są bardzo proste: wystarczy kupić promocyjny słoik kremu Nutella, zarejestrować zakup na stronie internetowej nutella.pl i zakręcić kołem fortuny. Na zwycięzców czeka voucher turystyczny o wartości 5000 zł, idealny na letnie podróże po naszym pięknym kraju, oraz vouchery na usługi fotograficzne.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum