Atrakcyjne lokalizacje Ruchu mogą być łakomym kąskiem dla detalistów
Dominik Niszcz, analityk z Domu Maklerskiego Raiffeisen, ocenia, że Ruch może znaleźć chętnych na część lub całość swego segmentu detalicznego. – Kluczowa jest lokalizacja punktów. Na pewno dobre punkty detaliczne mogą być atrakcyjne dla wielu różnych podmiotów, nie tylko w biznesie wydawniczym, medialnym, ale ogólnie w detalu. Można sobie wyobrazić też, że punkty sprzedaży prasy zostaną zamienione w inne punkty handlu detalicznego – mówi Niszcz, cytowany przez press.pl
Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy, mówi, że: - Ruch przedstawił wydawcom plan naprawczy, bo są spore zaległości płatnicze wobec wielu wydawców.
Przeczytaj także:
Dariusz Sachajko, niezależny ekspert mediowy, podkreśla: - Gdyby wydawcom zabrakło kiosków Ruchu w dystrybucji, byłaby to zapewne niedogodność, która umocniłaby współpracę z innymi graczami rynku detalicznego, jak: sklepy spożywcze, markety, pozostali dystrybutorzy prasy etc..
Środowy „Puls Biznesu” informuje, że w latach 2014-2017 dystrybutor wypłacił swojemu zarządowi niezależnie prawie 17 mln zł, Oraz że łącznie chodzi o kwotę 51,5 mln zł. Jest i tak niepełna, bo nieuwzględniająca danych za 2017 rok Incentis Capital - spółki kontrolowanej przez Igora Chalupca, która zarządza Ruchem.
Chalupec zapewnia, że ani on, ani inne osoby z Icentisu „pracujące w Ruchu lub przy tym projekcie" nigdy równolegle nie pobierały ani wynagrodzenia, ani innych świadczeń bezpośrednio od dystrybutora.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 12:50 Ekspert: Liderzy rynku zasypali e-handlem połowę strat po zamknięciu galerii
- 12:44 Franczyza w sejmowych wypowiedziach: UOKiK musi mieć narzędzia do walki z...
- 12:26 Rollery do masażu, ekspandery, gumy i hantle to hity sprzedażowe Empik.com
- 12:19 Tesco w Irlandii będzie szybciej płacić małym dostawcom
- 12:11 Grudniowe dane o sprzedaży detalicznej mogą zwiastować słaby I kw. 2021 r.
- 12:09 Podatek handlowy to 1/3 przychodów Dino
- 12:00 Lidl wchodzi na łotewski rynek
- 11:48 Podatek handlowy: Równe szanse czy finansowanie budżetu?
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.