PARTNER PORTALU

Atrium Reduta chce przyciągnąć młodszego klienta

Autor: MK 27 maja 2021 09:07

Atrium Reduta chce przyciągnąć młodszego klienta Wizualizacja nowej części w Atrium Reduta, fot. materiały prasowe

Trwa repozycjonowanie warszawskiego centrum handlowego Atrium Reduta. W planach obiektu jest sukcesywne wprowadzanie do portfolio kolejnych unikalnych marek i konceptów. Postępuje również komercjalizacja nowego food courtu. Wynajęto już ponad 80% powierzchni strefy restauracyjnej.

Rok 2021 upływa w Atrium Reduta po znakiem zmian. Trwa proces przebudowy obiektu i odświeżania części wspólnych. Efektem prac będzie nowa przestrzeń restauracyjna Przystanek Smaku zlokalizowana na poziomie +1 oraz sąsiadująca z nią strefa zabaw dla dzieci. W drugim etapie centrum udostępni klientom wielofunkcyjną przestrzeń rozrywkową dla rodzin – Strefę WOW. Autorem projektu food courtu oraz Strefy WOW jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way. 

 Prace remontowe w food courcie są już na ukończeniu. Instalowane są elementy dekoracyjne i okładzinowe słupów, ścian oraz voidów. Na przełom lipca i sierpnia 2021 zaplanowano montaż placu zabaw do Strefy WOW, której otwarcie nastąpi po wakacjach. 

Instagramowe brandy, unikalne koncepty 

Portfolio Reduty wyróżnią świeże, instagramowe brandy oraz niestandardowe koncepty handlowe wzorem Be Happy Museum, którego otwarcie miało miejsce w lutym br. Ten nowy punkt spotkań, kreatywnej rozrywki, inspiracji i niezliczonej ilości zdjęć jest jedynym muzeum tej sieci w Warszawie. Dzięki swojej unikalnej ofercie rozrywkowej i zmieniającym się scenografiom stanowi istotny wyróżnik na mapie warszawskich obiektów handlowych, zachęcając do wizyty w Reducie zarówno osoby młode, jak i rodziny z dziećmi czy profesjonalnych twórców. 

Już wkrótce ofertę dla rodzin z dziećmi wzbogaci Euro Lider Sala Zabaw – kolejny najemca z segmentu rozrywkowego, operator placów zabaw dla dzieci. 

- Już wkrótce Atrium Reduta zyska nową energetyczną przestrzeń – miejsce spotkań, rozrywki i wspólnego jedzenia – w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią. Wraz z kinem, strefą zabaw dla dzieci, atrakcjami cyfrowymi i nowymi konceptami gastronomicznymi, będzie to fantastyczne miejsce do spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Ochoty, centrum, jak i wszystkich warszawiaków oraz turystów. Naszym celem jest udostępnienie klientom również nowej oferty handlowej, w której dominować będą niestandardowe koncepty i marki znane przede wszystkim z sieci. Trwają rozmowy z potencjalnymi najemcami, o których mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć znacznie więcej  – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

 Nowy projekt aranżacyjny centrum zakłada wzmocnienie jego funkcji społecznej oraz jeszcze większe otwarcie się obiektu na młodego odbiorcę. Zmodernizowana przestrzeń zostanie podzielona na różnorodne strefy funkcjonalne zgodnie z odmiennymi potrzebami gości w zakresie spędzania wolnego czasu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    4,75

  • Min

    4,06

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.