Atut Bielany z Biedronką i Pepco
– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju marki PEPCO w całej Polsce. Centrum handlowe Atut Bielany doskonale wpisują się w nasze oczekiwania dzięki bardzo dobrej lokalizacji i formacie convenience, umożliwiającym codzienne, szybkie i wygodne zakupy - mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej PEPCO.
Wśród najemców centrum Atut Bielany znajdują się również m.in. cukiernio-piekarnia Buczek oraz Biedronka - jeden z najbardziej popularnych operatorów spożywczych w kraju. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.
- Atut Bielany będzie pierwszym centrum handlowym w zachodniej części miasta zaspokajającym codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców rejonów takich jak Wola Justowska, Piekary, Bielany, Salwator, Przegorzały, Dębniki czy Liszki. Najemcy dobierani są w sposób zapewniający kompleksową ofertę klientom, zarówno z branży spożywczej, modowej jak i kosmetycznej, farmaceutycznej oraz usługowej – dodaje Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.
Atut Bielany usytuowany będzie przy jednej z głównych arterii zachodniej części miasta, ul. Księcia Józefa (DW 780), prowadzącej do autostrady A4 oraz na podkrakowskie lotnisko w Balicach, gdzie tylko w godzinach szczytu przejeżdża blisko 8 tys. pojazdów.
Obiekt powstanie w dwóch fazach. Zwieńczeniem pierwszego etapu budowy będzie otwarcie 7 lokali handlowo-usługowych, drugiego – oddanie do użytku dodatkowych 1 640 mkw. powierzchni GLA. Finalnie metraż obiektu convenience będzie liczył blisko 5,3 tys. mkw. GLA. Projekt inwestycji zakłada stworzenie 150 miejsc parkingowych.
Budowa Atut Bielany rozpocznie się w II połowie 2018 roku.
Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w budowie, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.