Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Auchan będzie promować owoce i warzywa w ramach projektu Kosz Zdrowia

Fundacja Auchan będzie finansować projekt Kosz Zdrowia, zgłoszony przez tarnowski supermarket Simply, tarnowskie Auchan oraz Małopolską Fundację Empatia. Celem projektu jest pokazanie młodzieży, jak ważne jest prawidłowe, zdrowe odżywianie. W ramach projektu, przez kolejnych 12 miesięcy promowanych będzie kolejno 12 różnych owoców i warzyw.
Reklama

- Celem projektu jest pokazanie młodzieży, jak ważne jest prawidłowe, zdrowe odżywianie, spożywane dobrych, zdrowych i lokalnych owoców i warzyw oraz prowadzenie aktywnego, zdrowego trybu życia. Projekt składa się z 12 etapów. Każdy miesiąc będzie poświęcony jednemu owocu lub warzywu. Bohaterem styczniowej edycji projektu jest jabłko – czytamy na stronie internetowej sieci Simply.

 Auchan i Simply będą gościły grupy dzieci i młodzieży z tarnowskich szkół, które zwiedzą sklepy i zapoznają się z gamą produktów oznakowanych niebieskim logo „Żyć lepiej”, czyli które nie zawierają składników niekorzystnych takich jak np. olej palmowy, niektóre barwniki spożywcze, glutaminiany i azotany, a zawierają więcej białka i mniej soli, tłuszczów nasyconych i cukru.

Młodzież zapozna się także z gatunkami jabłek oraz ich wartościami odżywczymi. Akcje w szkołach i przedszkolach prowadzą wolontariusze z Małopolskiej Fundacji Empatia, którzy w styczniu propagują wartości odżywcze jabłek. W lutym bohaterem akcji będzie marchewka.

Małopolska Fundacja „Empatia” ma swoją siedzibę w Tarnowie. Prowadzi i wspiera różnorodne działania na rzecz funkcjonowania i rozwoju dzieci oraz młodzieży. W szczególności propaguje działania pro-zdrowotne. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum