Auchan cenami chce przyciągnąć klientów do przejętych sklepów Real
Grupa Auchan stopniowo wprowadza w zintegrowanych sklepach swoją strategię handlową, a zwłaszcza politykę cenową. Projekt handlowy Auchan odpowiada na potrzeby klientów w Rosji, Ukrainie Rumunii i w Polsce i wzmacnia jego pozycjonowanie jako dyskontera, którego celem jest poprawa siły nabywczej coraz większej liczby klientów.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
30 listopada 2012 roku, Grupa Auchan podpisała z niemieckim dystrybutorem Metro Group umowę wstępną, mającą na celu przejęcie aktywności Real w Europie Centralnej i Wschodniej, czyli nabycia 95 hipermarketów i 13 galerii handlowych w Polsce, Rumunii, na Ukrainie i w Rosji.
Po otrzymaniu warunkowej zgody polskiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Grupa Auchan 6 lutego 2014 roku sfinalizowała z Metro Group ostatni etap operacji dotyczącej Polski. Wraz z 57 dodatkowymi hipermarketami, Auchan Polska będzie zarządzał 85 sklepami w naszym kraju (otwarcie 86 hipermarketu jest przewidziane na marzec 2014 w Lublinie) i po przejęciu 11.000 nowych pracowników z Real, będzie zatrudniał 22.000 pracowników.
Grupa Auchan zarządza obecnie parkiem 834 zintegrowanych hipermarketów, z których 267 znajduje się w Europie Zachodniej, 224 w Europie Centralnej i Wschodniej, a 343 w Azji, jak również 362 centrami handlowymi, z których 86 znajduje się w Europie Wschodniej.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama