PARTNER PORTALU

Auchan chce być sklepem po sąsiedzku

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2020 12:56

Auchan chce być sklepem po sąsiedzku fot. materiały prasowe Auchan

Większość z nas robi zakupy blisko domu, z dużą częstotliwością i w małych sklepach. Ceni sobie jakość i doświadczenie zakupowe: wygodę, prostotę i wysoki poziom obsługi klienta. Dlatego uruchomiliśmy zupełnie nowy format kameralnych sklepów osiedlowych pod nazwą Moje Auchan - wyjaśnia sieć.

- Nasza historia w Polsce zaczęła się w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Dziś jesteśmy 13. największą siecią handlową na świecie i zajmujemy 35. miejsce w Polsce pod względem
wielkości zatrudnienia. Wyróżnia nas program akcjonariatu pracowniczego. Pracujemy nad tym, aby stać się firmą wyjątkową, z rodzinną historią, skupioną na bliskich więziach i doświadczeniach z mieszkańcami. Wykorzystujemy nowe technologie, zmieniamy znaczenie tradycyjnej przestrzeni sklepowej i wspólnie z naszymi klientami testujemy innowacyjne rozwiązania. Mamy to szczęście, że polski klient jest niezwykle otwarty na nowinki technologiczne, używa ich chętnie i często, co stawia nas w czołówce krajów pod względem zastosowania tych nowości - pisze sieć w swoim najnowszym raporcie CSR.

Auchan prowadzi  działalność w oparciu o cztery formaty sklepów, co wynika z różnych potrzeb, przyzwyczajeń i oczekiwań klientów, biorąc pod uwagę doświadczenia zakupowe.
- Klienci najczęściej wybierają multi-format, cyfrowe zakupy on-line, z dostawą do domu lub z odbiorem typu drive. Wśród tych czterech formatów handlowych trzy to sklepy fizyczne: hipermarkety,
supermarkety i sklepy osiedlowe „Moje Auchan”, a czwarty to sklep internetowy Auchan Direct – auchandirect.pl, działający na terenie Warszawy i okolic. Wszystkie formaty łączy marka i jakość Auchan. Auchan Direct działa od 2011 roku - wyjaśnia sieć.

Sklep po sąsiedzku

- Wzrasta znaczenie sfery cyfrowej w naszym życiu, dlatego stale rozwijamy usługi phygital (czytaj: fidżital; to połączenie angielskich słów physical – fizyczny oraz digital, czyli cyfrowy) oraz digital. Polacy coraz chętniej korzystają z nowych form robienia zakupów, na co duży wpływ miało ostatnie doświadczenie życia w epidemii. Jednocześnie klienci w tym trudnym czasie wykazali się dużą solidarnością z lokalnymi producentami i dostawcami – chętnie kupowali ich produkty. Im bardziej się zmieniamy, tym jesteśmy bliżej klientów. Angażujemy się w tworzenie platform zakupowych wychodzących naprzeciw nowym oczekiwaniom mieszkańców. Zapoczątkowaliśmy współpracę biznesową z Allegro, Everli by Szopi, Pyszne.pl, iTaxi czy Glovo. Przykładowo dzięki współpracy z firmą InPost, w ramach programu lodówkomatów, nasi klienci zyskali możliwość odbioru świeżej żywności, z gwarancją zachowania ciągu chłodniczego - czytamy w raporcie Auchan.


  • Marek 2020-11-18 00:38:04

    Brawo Auchan i Inpost za fajną współpracę. Lodówkomaty to strzał w dziesiątkę

  • marek 2020-11-14 23:42:10

    3ponizsze komentarze to reklamy inpostu ehhh

  • Basia 2020-11-14 17:17:45

    Fantastyczne te lodówkomaty we współpracy z Inpostem. Ta firma ciągle zaskakuje. POZYTYWNIE :) Brawo

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7428

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,43

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.