Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Auchan, kiedy przejmowało sklepy Real miało 106 mln zł straty, w 2018 r. 24,8 mln zł

Ministerstwo Finansów opublikowało ostatnio najnowszą listę największych płatników CIT w Polsce, z której wynika, że w 2018 roku Auchan osiągnęło w naszym kraju 12 040 253 927 zł przychodów oraz stratę w wysokości 24 813 048 zł. Rok wcześniej firma miała 12 500 087 818 zł przychodów i 20 318 308 zł dochodu.
Reklama

W 2014 roku, kiedy Auchan i Metro dokonały sfinalizowania transakcji, w wyniku której nastąpiła integracja sklepów Real w Polsce, sieć miała 11 943 946 83 zł przychodów i 106 329 559 zł straty. Wtedy przejęto 49 sklepów Real.

Sieć Auchan zatrudnia ok. 20 tys. pracowników. Firma podaje, że ma 110 punktów sprzedaży (w tym 3 franczyzowe). Sieć prowadzi 76 hipermarketów (2 franczyzy), 27 supermarketów i 7 sklepów osiedlowych (1 franczyza).

Sieć oferuje swoim partnerom franczyzowym m.in.: umowę franczyzy na okres do dziesięciu lat z możliwością przedłużenia; łańcuch dostaw dostosowany do formatu sklepu; szkolenie i wsparcie; pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom; plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu.

Sieć prowadzi zróżnicowane i uzupełniające się formuły zakupów – od hipermarketu o powierzchni 19 000 mkw, w którym można kupić praktycznie wszystko, po 200-metrowy sklep osiedlowy Moje Auchan.

Auchan Retail na poziomie międzynarodowym to: 3 778 punktów sprzedaży pod szyldem Auchan; 52,0 mld euro obrotów netto; 351 282 współpracowników; 35.miejsce na świecie pod względem liczby pracowników wśród firm prywatnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.