Auchan Live, czyli jak zaangażować znudzonych klientów hipermarketów

Koncept zakłada uruchomienia w sklepach dedykowanych stref eventowych. Znajdą się w nich m.in. ogromne ściany video czy strefy z produktami regionalnymi.
Koncept jest już dostępny w sklepach w Almadzie i Aveiro, a wkrótce pojawi się także w punktach sprzedaży w Matosinhos i Faro.
Gotowanie, jedzenie i debaty o zdrowej żywności
Sieć zaplanowała m.in. zorganizowanie serii wydarzeń kulinarnych, podczas których konsumenci będą mogli poznać tajniki sztuki kulinarnej a następnie skosztować dań, które sami przygotowali.
Kolejnym wydarzeniem będzie Auchan Live Taste, w którym udział wezmą m.in. producenci. Specjaliści opowiedzą o historii danych produktów, ich pochodzeniu, a na koniec przygotują poczęstunek dla gości.
Rozmowy pod hasłem "Auchan Live Talks" będą transmitowane na sklepowych ścianach wideo. Podczas tego wydarzenia będą m.in. promowane książki związane z tematyką gotowania czy zdrowego odżywiania.
Zaplanowano również wydarzenie "Auchan Live Demos", podczas którego odbędą się prezentacje sprzętu technologicznego, artykułów modowych, drobnego sprzętu AGD.