Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Auchan: Nasza firma się zmienia, ludzie mogą zaufać marce

W 2018 roku Grupa Auchan wypracowała przychody w wysokości 50,3 mld euro (0,2 proc. tej kwoty wypracowały sklepy w Afryce; 26,8 proc. placówki w Azji, 19 proc. Zachodnia Europa; 35,2 proc. Francja a 18,8 proc. Europa Środkowo-Wschodnia).
Reklama

EBITDA Auchan to 1,5 mld euro a bieżące inwestycje określono na kwotę 1,4 mld euro.

Detalista jest obecny w 17 krajach, posiada 4,084 sklepów. W Polsce sieć prowadzi 109 sklepów (sieć zarządza 76 hipermarketami - w tym 2 we franczyzie z Grupą Schiever, 28 supermarketami Auchan supermarket oraz 5 sklepami osiedlowymi pod szyldem Moje Auchan). Na koniec 2017 r. firma miała 108 sklepów w Polsce.

Sieć w podsumowaniu swoich działań w 2018 roku pisze: "Każdego dnia, w każdym kraju, klienci zauważają różnicę: Auchan Retail się zmienia, ludzie czują, że mogą zaufać marce. Nasze przejście na sprzedaż detaliczną „phygital” - sklepy fizyczne łączące się ze sprzedażą cyfrową - zmienia ich życie. Handel detaliczny nowej generacji zaczyna spełniać swoje obietnice, a każdy postęp Auchan Retail napędzany jest wiedzą specjalistyczną, śmiałością i zaangażowaniem pracowników oraz całego ekosystemu. Każdego dnia wspólnie tworzymy nowe ścieżki, aby sprzedaż detaliczna była jak najlepsza i dostarczała ludziom to, czego chcą".

- Obietnica Auchan Retail dobrego życia zaczyna się od dobrego jedzenia. Nasze produkty są podstawą naszego sukcesu i tak pozostanie. Stworzyliśmy matrycę odpowiedzialnych łańcuchów dostaw, krótkich obwodów transportowych i zamówień ekologicznych, które razem tworzą absolutnie wyjątkową ofertę, którą można prześledzić od pola do stołu. Oferta żywności Auchan Retail równoważy wybór, jakość i cenę - pisze Edgard Bonte, prezes Auchan Retail.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.