Auchan Polska: Produkty, które dzisiaj są modne wyrastają z niszowych potrzeb

Autor: BNP Paribas Bank Polska 25 listopada 2019 11:45

Dobre, zdrowe, lokalne - te trzy założenia są dla nas kluczowe w doborze partnerów. Dla nas partnerstwo oznacza długoletnią współpracę, rozwój i wzajemne wspieranie się producenta i dystrybutora. Wspieranie się budowane jest na 4 filarach: rozumienie klienta, ochrona środowiska, społeczna aktywność partnerów oraz ekonomia - mówi Radosław Dac z Auchan Polska

Docelowo chcielibyśmy, aby we współpracy z każdym z naszych partnerów, te wszystkie 4 elementy zostały spełnione - dodaje.

Przedstawiciel sieci zdradza, że poznanie lokalnych producentów pozwoliło firmie na zdobycie przewagi rynkowej. Partnerzy lokalni mogą przekazać wiele informacji, co odpowie na potrzeby naszych konsumentów. Pozwala to na szybszy rozwój biznesu.

Według Radosława Daca unikalność oferty może być budowana przez kilka różnych elementów: produkt, atrybuty produktu i tradycje produkcji.

- Umiejętność inwestycji w produkt i poznanie oczekiwań klienta jest istotnym elementem budowania partnerstwa. Produkty, które dzisiaj są modne, to produkty odpowiadające na niszowe potrzeby konsumenta - podsumowuje

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6798
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.