Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Auchan promuje polskich sadowników włączając się do kampanii #Jabłonki

Auchan Retail Polska partnerem kampanii #Jabłonki Fundacji State of Poland. Sieć promuje lokalne produkty i rodzimych producentów.
Reklama

– Staramy się, aby w sklepach naszej sieci dostępny był jak największy wybór jabłek produkowanych przez polskich sadowników. Wybieramy przy tym takich dostawców, którzy w najlepszy sposób łączą wielopokoleniowe tradycje lokalnych gospodarstw z wykorzystaniem nowoczesnych metod produkcji rolnej – mówi Radosław Dac, dyrektor produktu w Auchan Retail Polska. – Dla Auchan zawsze ważne były relacje z lokalnymi społecznościami  wspieranie polskich producentów.

Sklepy Auchan promują najlepsze polskie jabłka, między innymi te oferowane pod marką własną sieci – Pewni Dobrego, pochodzące od polskich sadowników objętych programem Odpowiedzialne Partnerstwo Współpracy.

Akcja #Jabłonki promowana jest w kanałach społecznościowych i na stronie internetowej www.auchan.pl oraz jablonki.com.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum