Auchan rejestruje w Polsce znaki Moje Auchan oraz Auchan Supermarket

Przypomnijmy, pod koniec czerwca Auchan potwierdził, że marka MyAuchan zadebiutuje w Polsce. Szyld jest dedykowany formatowi convenience. Placówki z logo "Moje Auchan" będą nastawione na lokalnego konsumenta. Detalista już jakiś czas temu informował o konsolidacji marek, aby działać pod jednym rozpoznawalnym szyldem w wielu formatach. Sklepy typu My Auchan mają powierzchnię od 200 do 500 metrów kwadratowych.
W tym samym miesiącu media donosiły, że Auchan planuje zmianę szyldów na wszystkich sklepach sieci Simply Market w Polsce na Auchan Supermarket.
Pierwsza placówka z takim szyldem ruszyła niecały rok temu w Saint-Germain-lès-Corbeil, 35 km od Paryża. Pisaliśmy, że w pierwszej połowie roku sieć chce przetestować 14 takich placówek. Nowy sklep był remontowany przez dwa i pół miesiąca. W placówce znalazły się nowe podłogi i armatury. Położono większy nacisk na towary świeże i ich przechowywanie. Do asortymentu dodano więcej produktów produktów wegetariańskich, wegańskich i regionalnych.
Historia sieci Simply Market w Polsce sięga 2002 r. W tym roku Auchan przejęło supermarkety od koncernu Rewe.
Pierwszy sklep Auchan w Polsce został otwarty w roku 1996, w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie firma ma w Polsce 76 hipermarketów i 33 supermarkety.
Czytaj również: Auchan goni trendy - convenience, click&collect i cyfrowe etykiety zadebiutują nad Wisłą