Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Auchan wypadł najlepiej podczas kontroli marek własnych

Inspekcja Handlowa przebadała produkty spożywcze oferowane pod marką własną sieci handlowych. Najwięcej uwag wniesiono do jakości środków spożywczych, oferowanych w placówkach: E.Leclerc, Kaufland i Polomarket.
Reklama

Najlepiej w zakresie jakości wypadła sieć Auchan, gdzie odsetek partii zakwestionowanych do zbadanych wyniósł 0 proc., w sieci E.Leclerc wyniósł on 23,3 proc.

Jeśli chodzi o liczbę zakwestionowanych partii ogółem wyniki przedstawiły się następująco: Carrefour - 41, Biedronka - 36, Kaufland - 30, Tesco -28, Real - 19, Lidl - 18, Intermarche - 18, Lewiatan - 13, Polomarket - 11, Auchan - 8.

W sieci Auchan skontrolowano łącznie 83 partie produktów, Biedronce -  592, sieci Carrefor  - 466, E. Leclerc -  85, Intermarche - 190, Kauflandzie -  254, Lewiatanie - 116. Lidlu - 351, Polomarkecie - 122, Realu - 275, Tesco -  491.

Jak podaje UOKiK, produkty żywnościowe oznaczone marką własną sieci handlowych  w  Polsce są  produkowane  w  zakładach  spożywczych  zarówno  mało  znanych  przedsiębiorców,  jak  i renomowanych  dużych  koncernów,  posiadających  swoje  własne  marki  producenckie. 
Zdarza  się, że  w  jednym  sklepie  można  wybierać  pomiędzy  produktami  wyprodukowanymi  w  tym  samym  zakładzie,  ale  oznaczonymi  różnymi  markami. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.