Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Auchandirect, Hipernet24 i Tescozakupy wśród e-sklepów z najtańszymi promocjami

Na przełomie czerwca i lipca br. ABR SESTA dokonała analizy cen i kosztów dostawy sześciu sklepów internetowych: Hipernet24.pl (Leclerc), Tesco.pl, e-PiotriPaweł.pl, Alma24.pl, AuchanDirect.pl oraz A.pl (Bomi). Do porównania wybrano 16 produktów FMCG najczęściej promowanych w gazetkach sieciowych w pierwszym półroczu 2012 roku (minimum 100 promocji).
Reklama

Najtańsze produkty promowane były w AuchanDirect.pl z produktami tańszymi średnio o 7 proc. niż średnia cena w innych sklepach internetowych. Hipernet24.pl promował się ofertą tańszą średnio o 5 proc., a Tesco.pl o 3 proc. Natomiast w e-PiotriPaweł.pl, Alma24.pl oraz A.pl ceny najczęściej promowanych produktów były wyższe średnio o 4 do 7 proc. niż średnia cena w badanych sklepach internetowych.

Wśród najchętniej promowanych produktów znalazły się m.in. Coca-Cola, woda Żywiec Zdrój, mleko Łaciate, piwo Kasztelan, makaron Lubella, czekolada Milka, kawa Jacobs, napój Frugo, margaryna Smakowita.

Poszczególne sklepy internetowe mają różne strategie dotyczące cen. To która okaże się najkorzystniejsza zależy od wielkości zakupów oraz miejsca i terminu dostawy.  A.pl, Alma24.pl, e-PiotriPaweł.pl mogą dostarczyć zakupy bezpłatnie, gdy wartość koszyka przekroczy odpowiednią kwotę. W przypadku Almy24.pl jest to 100zł, a A.pl - 170zł. AuchanDirect.pl pobiera stałą opłatę za dostawę - 19,90zł, natomiast Tesco.pl od 0,98 do 9,99zł. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum