PARTNER PORTALU

Audyty jakości obsługi klienta zyskują na znaczeniu

Autor: EK 12 lipca 2021 19:41

Audyty jakości obsługi klienta zyskują na znaczeniu fot. OEX Cursor w akcji dla Costa Coffee Home Edition

OEX Cursor obserwuje wzrost zapytań o usługi tajemniczego klienta i akcji promocyjnych, szczególnie w punktach handlowych znajdujących się na terenie galerii handlowych.

- Do tej pory, kluczowym dla producentów aspektem, było wyróżnienie się wśród konkurencji.
Nowym zjawiskiem są zlecenia audytowe - w tym tzw. tajemniczego klienta, które poza
obowiązującymi w danej firmie standardami np. ekspozycji, pozwalają zbadać jakość obsługi
klienta czy też profesjonalizm sprzedawcy. Producenci i dystrybutorzy dostrzegli, że konsumenci
zmienili przyzwyczajenia i nawet w „szaleństwie zakupowym”, poza dostępnością produktów,
należy im również zagwarantować najwyższy poziom jakości obsługi mówi - Agnieszka Belusiak,
Group Account Director, OEX Cursor

Konsumenci ograniczają wizyty w sklepie do kilku, maksymalnie kilkunastu minut i oczekują sprawnej obsługi. W tej sytuacji szczególnie ważna staje się intensyfikacja mechanizmów wsparcia sprzedaży, takich jak stała dostępność czy odpowiednia ekspozycja produktów w miejscu sprzedaży – dodaje Agnieszka Belusiak.
Producenci wracają także do organizacji akcji promocyjnych. Przykładem tego jak sprawdzają się
dobre koncepty jest prowadzona cyklicznie przez OEX Cursor aktywacja sprzedaży kawy Costa
Coffee Home Edition. W roku 2021 prowadziliśmy już działania w ponad 200 lokalizacjach, których efektem była sprzedaż blisko 7500 opakowań kawy Costa. Pracujemy zarówno w kanale nowoczesnym w HM sieci Carrefour jak i w sklepach handlu tradycyjnego w małych i większych miejscowościach na terenie całego kraju. Zadaniem ambasadorów Costa jest animacja sprzedaży połączona z mechanizmem promocyjnym, jakim są gratisy wydawane za zakup określonych produktów – powiedziała Jolanta Dobrzyńska, Account Director w OEX Cursor.

W tym roku OEX Cursor obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji uruchomił promocję 20 na 20, w
której oferuje elastyczny pakiet działań audytowych i merchandisingowych dla firm.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.