Automaty z kawą w ponad 20 sklepach Lidla

- Aktualnie posiadamy automaty do kawy w ponad 20 sklepach w różnych lokalizacjach. Testujemy je m.in. w Warszawie, Poznaniu, Gdyni, Szczecinie, Stargardzie Szczecińskim oraz Gorzowie Wielkopolskim. Koszt kawy to ok. 2 zł - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager w Lidl Polska.
W sklepie przy ul. Wołoskiej w Warszawie Lidl kilka miesięcy temu uruchomił specjalną strefę kawową „Czas na kawę”. - Klienci mają do wyboru: espresso, kawę czarną, kawę białą, capuccino, cafe latte, flat white, czekoladę oraz cafe mocha. Mała kawa kosztuje 3 zł, natomiast duża 5 zł. Warto zwrócić uwagę, że obszar convenience bardzo się rozwija, a klienci chętnie sięgają po kawę w wersji „to go” - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.
Lidl do kawy proponuje pieczywo oraz przekąski Chrupiące z Pieca. - Wśród propozycji przekąsek znajdują się m.in.: hot-dog, pizza z grillowanymi warzywami, pizzerina salami, zapiekanka, przekąska Italiano oraz wiele innych produktów. W dalszym ciągu planujemy rozwijać naszą ofertę - mówi przedstawicielka Lidla.
Lidl ma w Polsce ponad 650 sklepów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Mateusz 2020-03-06 12:23:55
Gdzie w Warszawie napiję się kawy w Lidlu???
-
baristkalidla 2018-10-07 22:51:01
Kocham Lidlowską kawę! Jest 16 rodzajów napojów do wyboru, a sama kawa świeżo mielona (i serio - 2 zł za 300 ml!). Pychota! Lidlove <3
-
Nina 2018-09-19 14:34:18
jak kawa z ekspresu to tylko z De Longhi :) polecam :)
- 14:41 Franczyza w sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 14:15 Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci sklepów
- 14:12 RTV Euro AGD ma dosyć. Otwiera w sklepy w galeriach handlowych
- 14:06 Google grozi "zbanowaniem" Australii
- 13:54 W przyszłym tygodniu zostaną przedstawione informacje na temat obostrzeń
- 13:51 PKO BP: styczeń prawdopodobnie słabszy dla sektora detalicznego przez ponowne...
- 12:50 Ekspert: Liderzy rynku zasypali e-handlem połowę strat po zamknięciu galerii
- 12:26 Rollery do masażu, ekspandery, gumy i hantle to hity sprzedażowe Empik.com
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.