Bać-Pol: Docelowo możemy mieć 5 proc. udziału w rynku detalcznym

Leszek Bać zapewnia, że Bać-Pol strukturalnie i kadrowo jest wystarczająco przygotowany do realizowania swoich celów. Spółka nie tylko dopuszcza fuzję z innym dużym podmiotem, ale też sama aktywnie uczestniczy w procesach integracji i pogłębia obecność na lokalnych rynkach, także poprzez przejęcia. Firma prowadzi rozmowy z kolejnymi partnerami na południu kraju oraz w centralnej Polsce.
W 2013 roku Bać-Polowi udało się zwiększyć przychody organicznie o prawie 20 proc., do około 1,7 mld zł. Podobną dynamikę firma chce utrzymać w kolejnych latach. - Jestem spokojny o dalsze kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży, aczkolwiek przyznaję, że 4 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku to bardzo ambitne założenie - mówi Leszek Bać w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi.