Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Badanie: Decyzję o wyborze wina Polacy podejmują dopiero w sklepie

Decyzję jakie wino kupić Polacy podejmują najczęściej dopiero w sklepie. Robi tak niemal 6 na 10 badanych. Niemal połowa (46 proc.) kupuje zazwyczaj te same wina. Co czwarty ankietowany przyznaje, że często nie wie co ma wybrać, a 1/3 przyznaje się do tego, że wybór wina to często wynik przypadku - mówią badania "Jak Polacy kupują i piją wino?” zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie portalu dotrzechdych.pl.
Reklama

Badania potwierdzają, że Polacy czują się zagubieni w ofercie win i poszukują na ten temat informacji, a niska cena nadal jest jednym z kluczowych czynników decydujących o zakupie. Trzech na czterech Polaków wybiera wina do 30 zł, a za butelkę codziennego, dobrego wina, chcemy płacić nie więcej niż 20 złotych.

Partnerem badań jest magazyn „Moje Smaki Życia" dostępny w sieci sklepów Biedronka. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum